422 atsakymai [Paskutinė žinutė]
Karola
savas
Karola portretas
Narys nuo: 2006-10-11
Atsijungęs
Žinutės: 4650

strazdane wrote:
As kaip nesaliska stebetoja siulyciau cia pademonstruoti pasikeitimus Šypsausi is tikruju tai butu akivaizdus irodymas forumietems Šypsausi

Ne. Nekėtinu savęs viešai demonstruot.

_______________________________________________

Tindirindi sąskrydžio akimirkos Šypsokitės, tuoj išskris paukščiukas

**********************************************
Laimėta nominacija "Forumo fotografė"


Erdvė fotografuojančioms ir ne tik Mirksiukas

strazdane
senbuvis
strazdane portretas
Narys nuo: 2008-01-12
Atsijungęs
Žinutės: 296

AS tik pasiuliau, juk neverciu ir nereikalauju. Svarbiausia, kad pati gerai jaustumeis, Karina Šypsausi

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

As sutikciau ir cia,bet butu nelabai sazininga,nes as jau turiu ir "PO" nuotrauku Atsiprašau turiu fotkes kas -5 kilus Liežuvis Tai gal palaukiam Karinos rezultatu,o tada abi vienu metu ir pasirodysim visame grazume Raitausi iš juoko "Pries" ir "Po" . M?

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

*Karina* wrote:
strazdane wrote:
As kaip nesaliska stebetoja siulyciau cia pademonstruoti pasikeitimus Šypsausi is tikruju tai butu akivaizdus irodymas forumietems Šypsausi

Ne. Nekėtinu savęs viešai demonstruot.

Kaip minejau,as sutikciau,juk visad galima isimti tas fotkes... Šypsausi

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

*Karina* wrote:
strazdane wrote:
As kaip nesaliska stebetoja siulyciau cia pademonstruoti pasikeitimus Šypsausi is tikruju tai butu akivaizdus irodymas forumietems Šypsausi

Ne. Nekėtinu savęs viešai demonstruot.

Bet jei tu ne,tada ir as ne Šypsausi Imesk man i pasta r.monyte.g@gmail.com ,as atsakysiu tau atsiusdama savaja Šypsausi

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Sajan
savas
Sajan portretas
Narys nuo: 2007-02-18
Atsijungęs
Žinutės: 24562

ogo,kokios cia diskusijos ir varzybos Palaikymo komanda gaila,nematysim rezultatu Žvengiu
nors parasykit,kaip sekasi abiems Mirksiukas

_______________________________________________

zalias
susidomėjęs
Narys nuo: 2009-01-09
Atsijungęs
Žinutės: 44

ochocho!!!!!!!!!

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

Raitausi iš juoko :lol: Raitausi iš juoko

As tai drasiai... sakau,galiu ir fotkes imesti Atsiprašau nesu nusikaltele paieskoje Raitausi iš juoko ir neturiu ko slepti,sakau teisybe - buvau stora,o sportuodama po valanda per diena pasiekiau didziuliu rezultatu ir dabar esu liekna ( gal ne tokia kokia noreciau buti,bet as dar vis procese) Ir netikiu nei per kur,kad 7 minuciu per diena pakanka Na jau ne Sakau,tame straipsnyje visas fintas - 1500 kaloriju,bet Karina sake,net mitybos nekeis,o kiek as pamenu ( jei gerai pamenu ) ,kad esu jau Karinos dienos meniu macius ir net skaiciavus jos suvartotas kalorijas ir ju buvo pas ja 1200 ( nedaugiau) + yra matinanti ( tiesa,Karina? ) Tai man kaip ir aisku,jei svoris kris,nuo ko jis jai kris Šypsausi Zaidimas nera labai saziningas,nebent as maisau Karina su kita forumiete,bet tai nesunku patikrinti Šypsausi

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Karola
savas
Karola portretas
Narys nuo: 2006-10-11
Atsijungęs
Žinutės: 4650

Ne, nemaišai Šypsausi Bet aš minėjau, kad mano svoris nei auga, nei krenta jau porą mėn., tad.... Šypsausi Jei ir bus rezultatas, tai tik nuo fizinio krūvio. Pradžiai bandysiu palieknint pilvą, jis man labiausiai nepatinka Nežinau, nežinau

Dar pagalvosiu, gal ir čia parodysiu Mirksiukas Einu fotkint savo pilvūzo "PRIEŠ" Žvengiu Taip pat pamatuosiu liemens apimtį Šypsausi

Niu va - nufotkijau savo pagalvę - klaikiai iš šono atrodo Košma-ma-ras Ir pamatavau juosmenį, 93,5 cm (čia įtempus pilvo raumenis) Apstulbęs Jo.... Trys nėštumai ir amžius savo daro... Bandysim taisyt padėtį, nors bijau, kad pertemptai odai niekas nebepadės Nusiminęs

_______________________________________________

Tindirindi sąskrydžio akimirkos Šypsokitės, tuoj išskris paukščiukas

**********************************************
Laimėta nominacija "Forumo fotografė"


Erdvė fotografuojančioms ir ne tik Mirksiukas

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

Tai tu liekna,Karina Žvengiu

Mano liemens apimtis "siek tiek" platesne buvo Apstulbęs ,o dabar nei 80 nelike Liežuvis Ivairiu susirgimu rizikos grupei,kaip jau ir nebepriklausau OK Tai tu jau man imesi fotke,ar laukiam tavo fotkes "PO" ?

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Karola
savas
Karola portretas
Narys nuo: 2006-10-11
Atsijungęs
Žinutės: 4650

Monyte wrote:
Tai tu liekna,Karina Žvengiu

Mano liemens apimtis "siek tiek" platesne buvo Apstulbęs ,o dabar nei 80 nelike Liežuvis Ivairiu susirgimu rizikos grupei,kaip jau ir nebepriklausau OK Tai tu jau man imesi fotke,ar laukiam tavo fotkes "PO" ?


Gal palaukiam ir "PO" Šypsausi Nes kažkaip nei šis, nei tas tą vieną rodyt Atsiprašau Kaži kiek laiko sau duot? Nežinau, nežinau

_______________________________________________

Tindirindi sąskrydžio akimirkos Šypsokitės, tuoj išskris paukščiukas

**********************************************
Laimėta nominacija "Forumo fotografė"


Erdvė fotografuojančioms ir ne tik Mirksiukas

Karola
savas
Karola portretas
Narys nuo: 2006-10-11
Atsijungęs
Žinutės: 4650

Šiaip aš nesu stora Šypsausi Tik turiu man nereikalingų kg, likusių po nėštumų Mirksiukas Nors su tokiu "viršsvoriu" daug kas gyvena ir galvos sau nesuka Žvengiu Bet man nepatinka Na jau ne Be to, per daug rūbų gerokai mažesnio, nei mano dabartinis, dydžio spintoj dūla Nusiminęs Gaila Nusiminęs

Gal mes kraustykimės su savo "projektu" į "Plepam ir lieknėjam"? Nes čia gal nelabai į temą su tuo savo kūdinimusi Žvengiu

_______________________________________________

Tindirindi sąskrydžio akimirkos Šypsokitės, tuoj išskris paukščiukas

**********************************************
Laimėta nominacija "Forumo fotografė"


Erdvė fotografuojančioms ir ne tik Mirksiukas

Monyte
savas
Monyte portretas
Narys nuo: 2007-03-30
Atsijungęs
Žinutės: 6258

*Karina* wrote:
Gal mes kraustykimės su savo "projektu" į "Plepam ir lieknėjam"? Nes čia gal nelabai į temą su tuo savo kūdinimusi Žvengiu

Pritariu Draugai

Raitausi iš juoko

_______________________________________________

Buti laiminga nera mano gyvenimo tikslas, tai mano gyvenimo būdas.

Dusetele
savas
Dusetele portretas
Narys nuo: 2008-01-20
Atsijungęs
Žinutės: 2053

Na merginos.Siandien prisiminiau aerobika su Karmen.O treniruoki slides,kur nusipirkau,tai laikau kampe Nusiminęs .Gyvenime daugiau nepirksiu is interneto.Girgzda kaip sena boba. Kai dar gyveno vikingai Ir instrukcija su trenirukliu gavau,kad jei girgzdes,patepti aliejum.Tai patepu,o po 5min vel.girgzda.Tiesiog atiduociau as ji,kad kas imtu .

_______________________________________________

Fotografe
senbuvis
Fotografe portretas
Narys nuo: 2008-11-25
Atsijungęs
Žinutės: 118

Cia is pasveik.lt - ka sako daktare:
Fizinis aktyvumas - svoriui palaikyti
Fizinis aktyvumas yra labai svarbus įvairaus amžiaus žmonėms, ir ne tik turintiems antsvorio, kaip dauguma mano. Kiekvienam žmogui kasdien reikia nors truputį pajudėti, ypač jei jis nori išlaikyti esamą kūno svorį. Ką reikia daryti - kiek ir kaip sportuoti ir mankštintis? Į šiuos ir kitus klausimus padės atsakyti Ortopedijos technikos gydytoja reabilitologė Birutė NEKRAŠIENĖ.

Pasaulinės sveikatos organizacijos rekomendacijos

"Pasaulinė sveikatos organizacija (PSO) rekomenduoja, kad suaugę žmonės turi būti fiziškai aktyvūs bent 30 min. per dieną didesnę dalį savaitės dienų arba geriausiai - kasdien", - sako gydytoja B. Nekrašienė. Šis rekomenduojamas laikas gali būti padalytas į trumpesnius laiko tarpsnius (ne trumpesnius kaip 10 minučių), tačiau netgi mažesnės trukmės fizinis aktyvumas turi teigiamą poveikį sveikatai ir svoriui.

Pagrindinis minimalus rekomenduojamas vadinamasis fizinio aktyvumo lygmuo yra 1000 kcal per savaitę. Šis lygmuo yra mažiausias, norint išvengti sveikatos sutrikimų. Rekomenduojamas fizinio aktyvumo laikas - 2-4 val. per savaitę (rekomenduojamo fiziniam tinkamumui gerinti). Gyvensenos aktyvumas yra raumenų darbas atliekant kasdienę namų ruošą, važiuojant dviračiu, grįžtant pėsčiomis iš darbo, dirbant sode ir t.t. Optimalus fizinio aktyvumo lygmuo apima abi dalis (gyvensenos aktyvumą ir mankštinimąsi). Taigi sunaudojamos energijos lygmuo sudaro 2000 kcal per savaitę. Jis turėtų palankiai veikti sveikatą ir padėti palaikyti optimalią kūno masę.

Patarimai norintiesiems judėti kasdien

Gydytoja pataria kiekvieną rytą daryti mankštą. Tai neturėtų būti sudėtingi fiziniai pratimai, svarbu išjudinti sustingusius raumenis, o tai gali būti 10 minučių mankšta, jos metu galima atlikti nesudėtingus tempimo pratimus.

Jeigu savo figūra esate patenkintas, bet norite, kad kūnas atrodytų tvirtesnis, sportiškesnis - mankštinkitės reguliariai, bet saikingai, kad labai nepavargtumėte. Fizinio krūvio metu jūsų kūnas neturi per daug suprakaituoti. Per 20 minučių jūs galite atlikti maždaug 3-4 pratimus. Pasirinkite pratimus, treniruojančius krūtinės, rankų, šlaunų, sėdmenų, nugaros ir pilvo raumenis.

Jeigu darbas nėra toli, vertėtų rinktis dviratį ar tiesiog pasivaikščioti. Užuot kilę liftu, žmonės turėtų lipti laiptais.

Galima važiuoti į gamtą, pasivaikščioti po mišką - tokie pasivaikščiojimai labai tinka žmonėms, kuriems nepriimtinos treniruotės sporto klube.

Reabilitologė B. Nekrašienė sako, kad svarbu imtis tokios veiklos, kuri atitinka dabartinę žmogaus fizinę būklę. Pradėti rekomenduojama nuo mažo krūvio ir po truputį jį didinti. Ne kiekvienas gali mankštintis sporto salėje ar bėgioti, tokiu atveju pasirinkti derėtų tokią fizinio aktyvumo rūšį, kuri patinka ir kurią lengva priderinti prie kasdienės veiklos. Jeigu žmogus kurį laiką buvo fiziškai pasyvus ir nesportavo, gydytoja siūlytų grįžti prie aktyvios gyvensenos, nes pradėti mankštintis, norint išlaikyti dabartinį svorį, niekada nevėlu.

Treniruotės užsiėmimų dažnis turėtų būti 2 kartai per savaitę, nes toks intensyvumas kaip tik yra palaikomojo pobūdžio. Jeigu pratimų intensyvumas bei trukmė yra vienodi (toks pats ir eikvojamų kcal kiekis), tai treniruočių poveikis visiškai nepriklauso nuo pasirinkto pratimo. Pavyzdžiui, tinka tokie cikliniai pratimai, kaip jau minėtas vaikščiojimas, bėgiojimas, plaukiojimas, slidinėjimas, važiavimas dviračiu, irklavimas, netgi sportiniai ir judrieji žaidimai. Tačiau sportiniai ir judrieji žaidimai priskiriami iš dalies reglamentuotų fizinių pratimų grupei, o tai reiškia, kad neįmanoma tiksliai dozuoti fizinio krūvio, neaišku kokios bus fiziologinės organizmo reakcijos šių pratimų metu, todėl norintiems optimalaus fizinio krūvio sportinių ir judriųjų žaidimų derėtų privengti. Pavojus slypi ir tame, kad žmogus gali nepajusti ar nekreipti dėmesio į tuos pavojaus signalus, kuriuos siunčia organizmas, peržengti saugaus pratimo intensyvumo ribas, sukelti pavojų sveikatai, kartais ir gyvybei.

Svarbiausia pasirinkti galimybes atitinkančią aktyvumo rūšį, o fiziniai pratimai turi teikti malonumo. Jeigu fizinė veikla neteikia džiaugsmo, žmogui bus sunku prisiversti sportuoti.

_______________________________________________

Life is a highway Šypsausi

Liole
savas
Liole portretas
Narys nuo: 2008-02-25
Atsijungęs
Žinutės: 29196

http://www.bodybuilding.lt/treniruotes/
Šiame puslapyje rasite video treniruočių pamokėlių ir naudingų patarimų Šypsausi

_______________________________________________

Tindi Rindi forumo nominacijos:
"Forumo šypsenėlė", "Energingiausia forumietė", "Dažniausiai skaitomų žinučių savininkė", "2008 metų naujokas", "Šauniausia 2008m.forumo narė", "Forumo restauratorė", "Mylimiausia forumietė", "Siautulingiausia tindirinukė", "Greičiausiai pritapusi naujokė", "Jaunatviškiausia tindirinukė", "2009m.Šauniausia tindirinukė", "Aktyviausia 2009m. tindirinukė", "Aktyviausia forumo kaunietė"

Moksliukė
susidomėjęs
Moksliukė portretas
Narys nuo: 2009-08-19
Atsijungęs
Žinutės: 28

Ačiū Liole už video

_______________________________________________

xsx%MILA
senbuvis
xsx%MILA portretas
Narys nuo: 2008-03-29
Atsijungęs
Žinutės: 194

Liole wrote:
http://www.bodybuilding.lt/treniruotes/
Šiame puslapyje rasite video treniruočių pamokėlių ir naudingų patarimų Šypsausi

As jau visa savite sportuoju palei ta video programele Liuks man taip patinka ir neliudna .Aiskus lako reike ,tai kai mano vaikutis uzmiega pietuku mama iskart prie reikalo Svarbiausia nesustoti noriu grazaus kuno Byra ašaros kaip pupos kaip pries gimdyma ,zurint i juos seile varva ,bet tikuos atsikratyti savo tu nelemtingu riebalu kurie pogimdymo pasikirste ant slaunu,pilvo,ranku,sedmenis pagrazint Liežuvis
aciukas tau Liole Sveikinu, bučiuoju, gėlių dovanoju
Zuresim kas bus popuses meteliu,nes yra ka numazinti.Gaila svarstyklsiu neturiu ,tai nezinau kiek dabar besveriu Ko tai žandai raudonuoja

_______________________________________________

Dusetele
savas
Dusetele portretas
Narys nuo: 2008-01-20
Atsijungęs
Žinutės: 2053

Buvau pas daktareli.Turiu problema del sprando.Tai man israse pusei metu gydomaja manksta.Ka tik pasimankstinau ir nuorodele keliu jums Mirksiukas Tikrai pravers.

http://www.dikul.org/index.php?px=36

_______________________________________________

garbanele2
susidomėjęs
Narys nuo: 2009-09-18
Atsijungęs
Žinutės: 41

neimanoma, kad per koki menesi galima numesti daug kilogramu, nebent nieko nevalgyti ir tik sportuoti, taciau po to jau issekima tik jaustume. Manau, reikia labai rimtai ziureti i sporta ir sveika mityba. Valgau daznai bet mazais kiekiais, rytais visada padarau atsilenkimus pilvo presui, ir kitoms kuno dalims, kartais nueinu i baseina:) Ivairus sportas:)

Jolare
savas
Jolare portretas
Narys nuo: 2009-01-10
Atsijungęs
Žinutės: 7182

Liole - faini video Liuks
Buvo laikas, kai buvau studentė, neturėjau šeimos, tai sportuodavau namuose. Prieš tai kažkada buvau lankius aerobiką, pratimus atsiminiau, kasdien tuo pačiu laiku. Susitvarkai kambarį, viską patrauki į šonus, kad būtų vietos, įsijungi muziką su ritmu ir į priekį. Paskui po treniruotes įdušą ir energijos "pilnos kelnės", tada ir mokytis galima buvo su daug didesniu pajėgumu.

_______________________________________________



Laimėta nominacija: "2009 m. šauniausia naujokė"

erniuke
savas
erniuke portretas
Narys nuo: 2007-05-05
Atsijungęs
Žinutės: 14524

Ir vėl nieko naujo

  • 11214382_708075529324067_2325501817190107270_n.jpg
_______________________________________________



Atsakyti

Forum jump select

Sprendimas: Creative